reklamy google ads
Możliwości Google Ads
01.
Kampania w sieci wyszukiwania
Niezaprzeczalnie, najefektywniejszy model promocji to kampanie Google Ads (kiedyś znane jako reklama AdWords). Twoja witryna jest pokazywana Twoim potencjalnym klientom, na podstawie wpisanych przez nich fraz w wyszukiwarkę.
02.
Kampanie Google Ads w sieci reklamowej
Czyli tak zwana ''kampania brandowa''. Dzięki tego typu kampanii, banery Twojej firmy będą wyświetlane użytkownikom na stronach internetowych, związanych z branżą, którą się zajmujesz.
03.
Kampania zakupowa
Jest to kampania, która po wpisaniu fraz pasujących do produktów Twojej marki, wyświetla je wraz z miniaturami, które pojawiają się w postaci karuzeli nad wynikami wyszukiwania.
04.
Remarketing
Klientom przez przypadek może umknąć nazwa Twojej firmy lub sklepu, dlatego przypomnij im o tym, za pomocą baneru lub zdjęcia produktu, który wcześniej ich interesował.
Natychmiastowe efekty
Kampanie Google Ads w pierwszych dniach działania uczą się zachowań klientów, a następnie, po krótkim okresie dostrzegamy efekty, które przynoszą.
Tylko zainteresowani klienci
Dzięki dobrze zoptymalizowanym kampaniom jesteśmy w stanie trafiać do klientów, którzy wykazali zainteresowanie naszą branżą, bądź są z nią powiązani.
Mierzalne dane
Zaawansowana analityka narzędzi wraz, z ich prawidłową konfiguracją, pozwalają nam na natychmiastowy podgląd efektów działań, które podjęliśmy.
Opłata za kliknięcie
Reklamy Google Ads działają na zasadzie PPC (Pay Per Click). Dokładniej, oznacza to, że płacimy za kliknięcie reklamy, a nie tylko za jej wyświetlenie.
Prowadzisz już podobne działania?
Sprawdźmy, ile może jeszcze osiągnąć Twoja kampania Google Ads
Reklama Google Zakupy
Ten typ reklamy Google Ads, opiera się na wyeksponowaniu Twoich produktów już na samej górze wyszukiwarki. Grafiki i zdjęcia Twoich produktów są dla klientów o wiele bardziej interesujące i biorą górę nad zwykłym tekstem. Kampania ta dedykowana jest głównie dla sklepów internetowych, które chcą przyciągnąć zainteresowanych za pomocą oferowanych przez siebie produktów.
Reklama w sieci wyszukiwania
Reklamy tekstowe zawsze mają pierwszeństwo nad wynikami organicznymi, czyli SEO (Search Engine Optimization). Pojawiają się natychmiast, już na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, a także u klientów zainteresowanych naszymi usługami, czy też produktami. Poniżej możemy uwzględnić nasze poszczególne kategorie produktowe, bądź też numer telefonu.
Reklama w sieci reklamowej
Wyświetlające się banery to, mówiąc inaczej, kampania brandowa, czy też po prostu kampania display. Jeśli ktoś jest zainteresowany produktami lub usługami, które oferujemy, warto zachęcić go do skorzystania z nich właśnie u nas. A to wszystko za pomocą dowolnie modyfikowalnych grafik, na zróżnicowanych, tematycznych stronach lub forach internetowych.
Reklama w sieci wideo Youtube
Pomiędzy oglądaniem filmów na platformie YouTube, możemy trafić na różnego rodzaju reklamy. Zazwyczaj mają być one skierowane do osób, które interesują się daną tematyką . Jeżeli np. oglądasz poradnik na temat programowania, bardzo prawdopodobnym jest, że wyświetli Ci się reklama książek o podobnej tematyce. Typy reklam, wyświetlających się na YouTube, są zróżnicowane, dzięki czemu lepiej dopasujemy je do naszych potrzeb. Możemy także reklamować się za pomocą banerów, bądź krótkich przerywników filmowych.
odciążę cię w następujący sposób
Jakie kroki podejmuje?
Firm
zaufało kampaniom Google Ads podczas prowadzenia własnego biznesu.
Użytkowników
wybiera reklamy Google, nad innymi kampaniami reklamowymi, podczas przeglądania internetu.
Kliknięć
więcej generują kampanie reklamowe Google Ads w sieci wyszukiwania.
Pozostańmy w kontakcie
Zapytaj o ofertę
87-100 Toruń
Napisz do mnie
Odstaw wahania na bok i wykonaj pierwszy krok w stronę upragnionych wzrostów!